reklama

žiadosť o zamestmanie - inzerát - príbeh

Dobrý deň. Je zima nemáme peňáze, je nám zima, aj variť treba, deti máme, a aj drevo predáme, šak nám nič nemóžu. Aj vám doneseme.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Žiadosť: Chceme robotu. Je nás veľa čo dlho už nič nerobíme a nemáme peňáze. Chceme jesť aj piť aj do školy chodiť.

Inzerát: Ponúkame palivové drevo aj huby a čučoriedky dodáme - bio, lacno 

Príbeh: Juj šľak by to trafil. Musím skorej dnes vstávať bo na úrad sa musím hlásiť ísť, no nemám ešte pečiatku tak ešte skorej musím vstať a za Marfuškou do krčmy skočiť nech mi dá ten porazený štempel.

Marfuška je kamoška furt mi dá (štempel) za to, že jej raz do mesiaca dobrú tržbu urobíme s kamošmi. No, štempel mám ešte sa dostať do mesta na úrad. To už bude horšie bo toty cestáry zas hovno robia. Ešteže mám chodníček cez les výšlapaný (keby len jeden). Aha no paráda po troch kilometroch stretávam Kolomana z vedľajšej osady. Tiež má na úrad namierené. Aspon sám nepojdem. Uf ešte len pol osmej je a úrad až o osmej otváraju. Hm dakomu sa žije na osmu do roboty a ja žeby som už o piatej vstaval.....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nič to nevadí počkáme aspoň pokukáme čo nové za ten mesiac postavili v meste. Veru stavajú jak odušu, samá polifunkčná budka samé byty. Aj k nám do osady by mohli, ale neviem či by naši chceli bo to také nepekná stavaju v meste ne jak naše chalúpky drevené. Ej Koloman ma prebúdza z myšlienok - úrad už otvorený, tak ideme. Ja idem na päťku Koloman na č.d. 6. Dojdem k dverám a tam kopec ľudí no ja sa ponahľam šak za chvilku sa mi deti zobudia a ja ešte nemám dreva nachystané. Zahlásim teda z toho konca radu, že mi vlak odchádza do Gánoviec kde idem na pracovný pohovor. Ha všetci ma púšťajú a už si sedím na stoličke pri tete úradníčke. Kuká na mňa, kuká.... dokukala podpisujem a bežím von. Všetko v poriadku. Koloman ma už čaka na schodoch a fajčí (tiež išiel na vlak do Gánoviec nie však na pohovor ale k lekarovi). Kupujeme spolu fľašku aby sme po ceste dom nezamrzli. Po ceste naložím tak za pol kubíka " hluziny" na sánky - na dnes hádam bude stačiť. ( aj dreva aj roboty)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Táák už som doma. Naložím do piecky a už sa aj deti budia. No šak bolo na čase veď bude obed pomaly.

No a o mesiac opať s Kolomanov do mesta - ešteže nemusíme častejšie......... 

Richard Nieznansky

Richard Nieznansky

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Clovek, zijuci na Slovensku..... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSúkromnérealita???

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu