reklama

bim bam bom

BIM BAM BOM.. neskutočné- opať nechcený ranný budiček. Donedávna som bol jediným rušiteľom nočného kľudu ( asi keď som mal pol roka a plakal v postielke) ja Čas: skoro ráno. Miesto: posteľ na šiestom poschodí Poprad.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Čas: skoro ráno.

Miesto: posteľ na šiestom poschodí Poprad.

BIM BAM BOM.. neskutočné- opať nechcený ranný budiček. Donedávna som bol jediným rušiteľom nočného kľudu ( asi keď som mal pol roka a plakal v postielke) ja. Teraz však všetkým malým nočným rušiteľom konkuruje jeden obrovský. Neleží síce v postieľke no je neskutočne pažravý a neustále si vyžaduje pozornosť. DARÍ SA MU TO. Denno-denne k nemu prichadzajú ľudia, aby ho ukľudnili. Nech ich je akokoľvek veľa, nedarí sa im to. Chce stále viac a viac. Stojí priamo v strede, aby ho bolo poriadne počuť, medzi všetkými postieľkami. Tam kde ho už nepočuť, stojí ďalší jeho "brat", ktorý je síce mladší no určite bola na jeho "oživenie" vynaložená veľka námaha, lebo na jeho najvačšej hlave, je nádherná, obrovská, medená čiapka. ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ach jaj. Onedlho sa už mojí malý nočný "rušitelia" nebudú mať kde náhaňať, keďže každá voľná plocha bude patriť týmto nenažrancom.

Richard Nieznansky

Richard Nieznansky

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Clovek, zijuci na Slovensku..... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSúkromnérealita???

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu