reklama

voľby...

čo by sa stalo keby v nasledujúcich voľbách (to je jedno akých) nehlasoval ani jeden občan??? a v opakovaných opäť ani jeden atd. ???

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

30 000 eur odstupné.. začo?

3 500 eur odmena .. začo?

Rok som makal v špitáli. V nočných vozil nebožtíkov do chladničky. Plat? necelých 300 eury... Myslel som že sa to zmení zmenením roboty prd...

Odmeny?? Začo?? ,,,

Rok som na úrade práce. Pýtam sa: keď odstúpim z pozície nezamestnaného aj ja dostanem odstupné???

Prečo? je to každé 4 roky rovnako. Každé 4 roky neskutočné prachy na kampane, na neskutočné odmeny, na neskutočné odstupné a na neskutočné platy??

Sme už tak sfanatizovaný večnými výrokmi o občianskej povinnosti či práve Voliť - demonkracia.., že si ani neuvedomujeme prečo vlastne ideme voliť, prečo a koho a načo ?? Stále sa k nám valia sľuby o lepšom živote atď. A my stále každé 4 roky ideme k urnám a volíme ako naprogramovaný roboti. A po voľbách- opať čakáme na ďalšie

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

znova sa pýtam :

čo by sa stalo keby v nasledujúcich voľbách (to je jedno akých) nehlasoval ani jeden občan??? a v opakovaných opäť ani jeden atd. ???

Bol by som strasne zvedavý čo by sa stalo

Ak má niekto nejake jasnovidecké schopnosti dajte vediet :-) Dakujem

NEVOLTE NEVOLTE NEVOLTE NEVOLTE NE bud VOL

Richard Nieznansky

Richard Nieznansky

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Clovek, zijuci na Slovensku..... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSúkromnérealita???

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu