reklama

detska logika vs technika

Vcera sme sa s milovanou pustili rozoberat kuchynsku linku. Prisli nam pomoct susedia. Jeden ma akurat dnes 8 rokov - VSETKO NAJ MATO. druhy 9. Nechcelo sa mi verit ze ty dvaja nam pomohli viac ako dvaja dospely robotinici.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Vcera sme sa s milovanou pustili rozoberat kuchynsku linku. Prisli nam pomoct susedia. Jeden ma akurat dnes 8 rokov - VSETKO NAJ MATO. druhy 9. Nechcelo sa mi verit ze ty dvaja nam pomohli viac ako dvaja dospely robotinici. Vsetko slo ako po masle, ked v tom sa v kuchyni objavil Fero. Fero je asi dvojmetrovy 90 kilovy chlap ktory chodi trhat travu pre Tonyho. Tony je svinka-morska ktora sa k nam nastahovala prave od tych dvoch malych susedov. Fero je sibal a chcel si z nasich pomocnikov vystrelit. Povedal im ze Tonyho krmi preto aby ho mohol zjest had. Vtedy zacala konverzacia Mato vs Fero.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mato: hej Fero ale ako sa ten had dozvie o Tonym? Fero: dam inzerat na internet a ktory had sa prihlasi prvy ten dostane Tonyho. Mato: ha ha ale ved had sa nemoze prihlasit na internet ha ha takze sa o Tonym nikdy nedozvie. Fero: a preco? Mato: LEBO NEMA RUKY!

Napadlo ma ze tie deti, este nezkazene hromadnym myslenim a svinskou dobou maju neuveritelne ciste myslenie. Mato nepovazuje hada za tvora, ktory nie je menej cenny a nerozmysla. Mato proste vydedukoval ze ked nema had ruky nemoze sa na internet prihlasit. Cakal som ako mu odpovie Fero ale nenasiel slova.... priznam sa ani ja. Neskor ma napadlo ze by som na to Matovy odpovedal asi takto: Mato? a co keby sa prihlasil orol? ten ma predsa zobak? ale to nam uz jeho o rok starsi bracho vysvetloval ako rozoznat svoju bundu od cudzej - no predsa jednoducho: moja ma vo vrecku Moj mobil.....

Richard Nieznansky

Richard Nieznansky

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Clovek, zijuci na Slovensku..... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSúkromnérealita???

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu